SNB.Circulair#4: Met meer verbinding naar een nieuwe balans in de slibmarkt

Innovaties, veranderende wet- en regelgeving en een overspannen slibmarkt veroorzaken steeds meer beweging in de afvalwater- en slibketen. Verbreding, verdieping en intensivering van samenwerking is nodig voor een nieuwe balans in de sector.

De vierde editie van ons digitale magazine belicht verbinden als rode draad in het versterken van duurzaamheid. Disciplines als kunst, politiek en wetenschap komen samen in het aanjagen van de circulaire economie.

IN DEZE EDITIE OVER VERBINDING STAAN ONDERWERPEN ALS:

  • Afvalgoeroe over de winst van hergebruik
  • Het belang van bestuurlijk rentmeesterschap
  • Slib en biobrandstof, stap in energietransitie
  • Kunst en biowetenschap: vruchtbaar huwelijk

 

Lees hier het magazine »

 

Bekijk ook de vorige uitgaven:

SNB.CIRCULAIR #3 – 2019
SNB.CIRCULAIR #2 – 2018
SNB.CIRCULAIR #1 – 2018

Cookies on SNB
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeur
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statistische
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.