SNB.Circulair#3: Slibverwerking door monoverbranding nog steeds het beste

Slibverwerking door monoverbranding draagt aantoonbaar bij aan het milieu, duurzaamheid en de circulaire economie. Deskundigen in binnen- en buitenland geven de voorkeur aan deze verwerkingsmethodiek. Mogelijke alternatieven hebben nog veel ontwikkelingstijd nodig.

De derde editie van ons digitale magazine gaat dieper in op de vele voordelen van monoverbranding van slib; van voorkomen van milieuschade door slibverontreinigingen tot hergebruik van vrijwel alle reststoffen.

IN DE DERDE EDITIE OVER MONOVERBRANDING STAAN ONDERWERPEN ALS:

  • Milieuprof: verbranden slib is de beste oplossing
  • Slibverwerking SNB: positieve impact op milieu
  • Fosfaat uit slibas is grondstof voor kunstmest
  • Waterschappen in gevecht met medicijnresten

 

Lees hier het magazine ยป

 

Bekijk ook de vorige uitgaven:

SNB.CIRCULAIR #2 – 2018
SNB.CIRCULAIR #1 – 2018

Cookies on SNB
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeur
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statistische
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.